Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Kalsonger och spinning

Av Alexander Sjöstrand - 5 april 2011 16:08

Hade ännu en natt med insomniaproblem. Sista gången jag kollade på kl var typ runt 5 på morgonen. Gick upp kl 13 idag. Det bådar inte gott för imorgonbitti när jag skall upp och jobba för första gången på en vecka. Känns som om jag har glömt hur man gör när man jobbar. Får väl se hur det går.


Sent igår satt jag med Linus och Christer och slösurfade på nätet. Christer visade bl.a en blogg som var skriven av en flicka i 15-års åldern. I hennes blogg skrev hon om sitt vardaliga liv och sin pojkvän. Det sjuka var bara att man störde sig så fruktansvärt på hur hon stavade sin svenska. Nu är jag inte den som skall kasta sten i glashus för jag vet mycket väl om att mitt sätt att skriva är i största lag fel, men jag kan iaf stava det mesta rätt. I hennes blogg var varannat ord felstavat, med vilje också! Här är några exempel:


Jag=jah

Typ=tiep

och=oh

haha=hihihgithihihi


Hatten av för hennes svenskalärare som misslyckats totalt med sin uppgift. Fast måste ändå ge henne lite cred, för hon har faktiskt ett stort antal läsare samt är sponsrad. Receptet för att bli känd är alltså att stava så mkt som möjligt fel samt visa upp smycken och sina kläder. Om jag..kanske..skulle..


Allltsåo Jag var påå stann igår och myyyyyste med mina polars(hjerta!). Vi hittade tiep dee absolut snygggaste underkläderna, såå jächlish fräscha. Titta bara:):)!!


 

Hihihithihi så jäkla myyysiga, passar perfäkt ill mina solisar:):):)!



Nä, stopp, detta fungerar inte. Jag lider för varje ord jag skriver! Enough! Det är förövrigt lumpenkalsonger jag hittade lååångt ner i kalsonglådan. Perfekt att ha om det skulle bli krig!


Nej, nu är det slut på det roliga. Ikväll blir det spinning och hockey. Kan bli en bra kväll...tiep!

 
 
Ingen bild

Linus

5 april 2011 17:02

Hahahahaha, hysteriskt. (svensklärare alx)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander Sjöstrand - 17 februari 2014 15:46

Nu är det bara en vecka kvar på både semester och OS(   ). Dock har vi mycket roligt att se fram mot nu under veckan och självklar skall vi sända detta. Nu i helgen så var det dåligt med LIve men eftersom Ullareds bredband är byggt på djurhud var säd...

Av Alexander Sjöstrand - 11 februari 2014 20:18

Vilken OS-dag det har varit. Fullt med fantastiska svenska insatser. Curling, hockey, och framför allt skidor. Vilken galen final vi fick se idag. Det firades såklart. Dock har jag väldigt svårt för korkarna.    Imorgon är det äntligen dags! H...

Av Alexander Sjöstrand - 9 februari 2014 16:50

Såhär såg det ut när vi firade silver i helgen. kallas silver var dessutom i vår direktsändning! Tittar du nästa gång vi sänder?   kallas Silver firas med Fransk silverbrutt     Hellners silver firas tidigt en söndag   Tyvärr har ...

Presentation


Alx är en helt vanlig kille med vardagliga problem. Följ hans...eskapader!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ser mer i Alx Blogg?
 Mer inlägg!
 Naket!
 Tuborg!
 Vad hände med podcasten?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards