Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Sommarkalsonger och grillning

Av Alexander Sjöstrand - 11 april 2011 21:51

Nu är det vår i luften och det innebär att alla män skall ta fram sina sommarkalsonger! "Vad är sommarkalsonger?" undrar alla tjejer avundsjukt. Jo, det är helt enkelt kalsonger som har tunnare matrial än vanliga kalsonger. Här är en sommarkalsong som jag har:

Män, det är dags. Leta i era lådor efter sommarkalsongen!


Vid en första anblick kan det vara svårt att hålla sig för skratt, men faktum är att detta plagg är årets trend! Ni tjejer som nu tänker att detta var ett av de absolut fulaste ni har sett kan jag dämpa er avundsjuka med att det finns sommartrosor med. Har du inga så skall du genast springa till närmaste underklädesaffär och böna och be efter ett par att bära i vårsolen. 


På tal om vår så hade vi grillpremiär idag. Det grillades allt från svamp till falukorv(sant). Christer sa att det var 18 grader idag och det är perfekt grill&öl-temp.



Grannarna gjorde vågen när de kände grillukten. Jag tror att grillning ökar kroppens endorfiner med 117%.  




Ibland säger en bild mer än tusen ord.


Idag hämtade jag cyklen. Den stod och väntade i affären precis som de hade lovat. Cykelexperten i affären frågade om jag var van med pedaler som man låser fast foten på. Jag nekade. Han svarade då att jag får räkna med att vurpa samt ökad risk för fraktur eftersom chansen att få panik och trilla ligger på ca 70%. Detta hindrade inte mitt köp. I kassan ville jag ha en påse som jag kunde lägga mina cykelskor i. Då får jag en dumförklarande blick från kassörskan som med lite oro i rösten säger:

-Du har ju köpt en cykel? Eller vill du ha påse till den..


Efter att fått min påse gick jag hem. Jag vågade faktiskt inte cykla genom skövde med risk för att bryta några ben inför folk. Min premiärtur kommer ske långt ute i skogen där ingen ser. 




Går i 180 när den står still!  

 
 
Håkan

Håkan

12 april 2011 06:28

Så sant så sant börjar bli varmt för kron juvelerna nu så helt rätt fram med sommar kalsongerna

http://:Norrland84.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

12 april 2011 12:51

Haha!! Finns de på riktigt?? Har alla killar sånna lr??
(kolla gärna in min blogg!)

http://www.graversen.bloggplatsen.se

 
Tobias

Tobias

12 april 2011 14:12

Jupp, fram med dem nu! XD

http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

 
m3lind4

m3lind4

12 april 2011 15:58

HAHA coolt (;

http://www.m3lind4.bloggplatsen.se

 
Baraa

Baraa

12 april 2011 19:29

haha, för härlig aså

http://person.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander Sjöstrand - 17 februari 2014 15:46

Nu är det bara en vecka kvar på både semester och OS(   ). Dock har vi mycket roligt att se fram mot nu under veckan och självklar skall vi sända detta. Nu i helgen så var det dåligt med LIve men eftersom Ullareds bredband är byggt på djurhud var säd...

Av Alexander Sjöstrand - 11 februari 2014 20:18

Vilken OS-dag det har varit. Fullt med fantastiska svenska insatser. Curling, hockey, och framför allt skidor. Vilken galen final vi fick se idag. Det firades såklart. Dock har jag väldigt svårt för korkarna.    Imorgon är det äntligen dags! H...

Av Alexander Sjöstrand - 9 februari 2014 16:50

Såhär såg det ut när vi firade silver i helgen. kallas silver var dessutom i vår direktsändning! Tittar du nästa gång vi sänder?   kallas Silver firas med Fransk silverbrutt     Hellners silver firas tidigt en söndag   Tyvärr har ...

Presentation


Alx är en helt vanlig kille med vardagliga problem. Följ hans...eskapader!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ser mer i Alx Blogg?
 Mer inlägg!
 Naket!
 Tuborg!
 Vad hände med podcasten?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards