Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Hårklippning och rekord!

Av Alexander Sjöstrand - 13 april 2011 16:38

Igår fick det vara nog. Jag var tvungen att göra något åt håret mitt.  Jag har ju pratat om att eventuellt raka av håret med en trimmer. Tyvärr slöt jag svansen mellan benen och ringde en frisör istället. Jag kan verkligen inte se mig själv i rakad frisyr(filosofiskt talat, bildligt talat kan man ju kolla i en spegel). Men jag blev hyfsat nöjd än då. Här är en före och efterbild:



Före



Efter   


Jag har en märklig hårväxt på huvudet. På toppen växer det ingenting medans det på sidorna växer sig till två bollar. Jag ser nästan ut som prinsessan i Star Wars. Frisören igår var rätt ny, men ändå ok. Det jobbiga hos frisören är att de måste vara så jäkla sociala fast de själva inte vill det. Ni vet, de frågar var du jobbar, varför du flyttade hit eller dit etc etc. Egentligen vill man ju bara säga " skit i det och gör ditt jobb" men det vågar man ju inte. Många gånger kan man ju hålla tyst så mycket som möjligt så fattar dom rätt snabbt att man inte vill prata, men han igår gjorde inte det. Innan han var klar visste han så mycket om mig att han skulle kunna skriva min självbiografi.


Som ni kanske vet skrev jag om kalsonger förra inlägget och det måste folk varit extra intresserade av för det blev nämligen bloggrekord igår, med råge! Bara för det skall jag de kommande dagarna börja lägga ut bilder på bh eller bikinis och se om det kan locka läsare. För jag tror ju inte ett dyft att folk är intresserade av vad jag skriver utan bara kollar på bilderna och det skall jag bevisa! Det är ju bara att ta exempel som tiep-Amanda eller kissie. De skriver som de vore hjärndöda men är ändå en av sveriges största bloggare. Jag återkommer med resultatet.

 
 
Miimz

Miimz

13 april 2011 19:24

Men jag kan då lova att jag har läst igenom hela inlägget :)
Visst kan det vara riktigt jobbigt ibland när frisören är jättefrågvis, men ibland tycker jag också att det kan vara trevligt att prata. Men det kanske är för att jag är tjej? :P

Väldigt intressant blogg måste jag säga :)

http://miimz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander Sjöstrand - 17 februari 2014 15:46

Nu är det bara en vecka kvar på både semester och OS(   ). Dock har vi mycket roligt att se fram mot nu under veckan och självklar skall vi sända detta. Nu i helgen så var det dåligt med LIve men eftersom Ullareds bredband är byggt på djurhud var säd...

Av Alexander Sjöstrand - 11 februari 2014 20:18

Vilken OS-dag det har varit. Fullt med fantastiska svenska insatser. Curling, hockey, och framför allt skidor. Vilken galen final vi fick se idag. Det firades såklart. Dock har jag väldigt svårt för korkarna.    Imorgon är det äntligen dags! H...

Av Alexander Sjöstrand - 9 februari 2014 16:50

Såhär såg det ut när vi firade silver i helgen. kallas silver var dessutom i vår direktsändning! Tittar du nästa gång vi sänder?   kallas Silver firas med Fransk silverbrutt     Hellners silver firas tidigt en söndag   Tyvärr har ...

Presentation


Alx är en helt vanlig kille med vardagliga problem. Följ hans...eskapader!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ser mer i Alx Blogg?
 Mer inlägg!
 Naket!
 Tuborg!
 Vad hände med podcasten?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards