Direktlänk till inlägg 14 april 2013

Jävla Jan och öl

Av Alexander Sjöstrand - 14 april 2013 14:11

I fredags var det som sagt returmatch mot vinögde Jan. Förra matchen blev en pinsam förlust med 0-3 i set. Inför matchen hade jag förhoppningar att all min träning skulle ge resultat. Matchen blev en deprimerande repris och Jan vann återigen med 0-3 i set. Om man skall se något positivt i det hela var att det faktiskt var lite mer jämnt i denna match än i förra. Ikväll är det ny match mot en motståndare jag inte mött. Skulle inte tippa på mig, oddset lär vara högt.


************************************************************************

 

Imorgon bär det av till Götteborga. Vi ska ha det så lyxigt att vi skall bo på hotell. Att bo på hotell är typ topp tio av de roligaste man kan göra. Man kan hoppa i sängar utan att städa upp efter sig samt att man får grym frukost. I Göteborg skall jag äntligen få se den största komikern av dom alla nämligen Eddie Izzard. Parlamentet go home, Eddie är äkta humor. Hela våren kommer att gå komedins tecken. Förra veckan var jag och tittade på Kristoffer Appelqvist i Lund. Till min besvikelse nådde han inte upp till den nivån jag hade förväntat mig och jag fick gå hem med en liten uns vemod i bröstet. Detta vemod som jag nu förväntar mig försvinna när jag ser Eddie på scen. Ni som inte sett eller hört beodrar jag er att direkt gå in och "youtuba" honom.

 

************************************************************************

 

Nästa vecka är det Öl och Whiskeymässa här i Malmö. Fatta, en hel lokal med bara ölprovning! Jag har köpt biljett med mina goda vänner från Falkenberg/Halmstad/Göteborg. Jag har aldrig varit på en sådan mässa men jag antar att man får provsmaka och se en massa olika spännande sorter. Vi kommer även ha en liten tillställning hemma hos oss på lördagen. Är du i närheten av malmö är du välkommen förbi öka trevlighetsfaktorn med massor av procent.

 

 

På lördag!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander Sjöstrand - 17 februari 2014 15:46

Nu är det bara en vecka kvar på både semester och OS(   ). Dock har vi mycket roligt att se fram mot nu under veckan och självklar skall vi sända detta. Nu i helgen så var det dåligt med LIve men eftersom Ullareds bredband är byggt på djurhud var säd...

Av Alexander Sjöstrand - 11 februari 2014 20:18

Vilken OS-dag det har varit. Fullt med fantastiska svenska insatser. Curling, hockey, och framför allt skidor. Vilken galen final vi fick se idag. Det firades såklart. Dock har jag väldigt svårt för korkarna.    Imorgon är det äntligen dags! H...

Av Alexander Sjöstrand - 9 februari 2014 16:50

Såhär såg det ut när vi firade silver i helgen. kallas silver var dessutom i vår direktsändning! Tittar du nästa gång vi sänder?   kallas Silver firas med Fransk silverbrutt     Hellners silver firas tidigt en söndag   Tyvärr har ...

Presentation


Alx är en helt vanlig kille med vardagliga problem. Följ hans...eskapader!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ser mer i Alx Blogg?
 Mer inlägg!
 Naket!
 Tuborg!
 Vad hände med podcasten?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards