Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Vasaloppet-häng med och heja!

Av Alexander Sjöstrand - 15 februari 2011 22:51

Har börjar att träna på gym igen! Tänkte det kunde vara dags nu när det snart är dags att åka Vasaloppet. Det var jobbigt. Men det jobbiga var att det var många andra killar(och tjejer) som var lika biffiga som en Belgien Blue. Medans jag satt och flämtade med mina 6 Kg hantlar lyfte de andra tjurarna 45 Kg. Jag har en bit kvar tills jag är stor och stark. Jag har läst att man kan köpa konstigt proteinpulver på internet. Får ta en titt på det senare.

Snart åker jag till Mora för det tidsenliga Vasaloppet. Den första helgen i Mars bär det av. Ingen som vill hänga med? Rätt tråkig bilfärd upp och ner med bara sig själv att snacka med. SKa bo hos min väns mammas lägenhet(tack igen:) ). Vi tar min bil. Jag kan t.o.m bjuda på morgonkaffet påväg upp! Är du ledig då, häng på!

Ahhh snö. Kan man få nog av det? Detta vita pulver som täcker allt från gräs till ekorrens bärgömma. Tänk om snö hade varit brunt, eller gult. Då hade det inte varit lika fint. Jag är en av den micropromille i vårt avlånga land som faktiskt accepterar snö. Kan ni sluta mobba snö och kyla eller? Vill ni ha sol och värme får ni för tusan fly eller ha is i magen till juni månad.

Har alltid haft en dröm att kunna spela piano. Bara det att jag saknar ett och jag kan inte spela. Men tydligen kan man köpa keyboards som lär en spela. Hur fantastiskt är inte det? Det får bli nästa projekt, om ingen annan kan lära mig vill säga,samt ge mig sitt piano.   

 
 
Ingen bild

åsa j

15 februari 2011 23:06

Har ett keybord (om inte mamma och pappa har slängt det nu :p), praktiskt taget oanvänt. Du får det för en hundring, eller gratis om du skrapar rutorna åt mig resten av vintern ;)

 
Ingen bild

Alx

16 februari 2011 13:39

Wii:) du får höra med dina päron om de har kvar det. Skrapa ruta kan bli svårt;) Du får ta kort på den och visa på jobbet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander Sjöstrand - 17 februari 2014 15:46

Nu är det bara en vecka kvar på både semester och OS(   ). Dock har vi mycket roligt att se fram mot nu under veckan och självklar skall vi sända detta. Nu i helgen så var det dåligt med LIve men eftersom Ullareds bredband är byggt på djurhud var säd...

Av Alexander Sjöstrand - 11 februari 2014 20:18

Vilken OS-dag det har varit. Fullt med fantastiska svenska insatser. Curling, hockey, och framför allt skidor. Vilken galen final vi fick se idag. Det firades såklart. Dock har jag väldigt svårt för korkarna.    Imorgon är det äntligen dags! H...

Av Alexander Sjöstrand - 9 februari 2014 16:50

Såhär såg det ut när vi firade silver i helgen. kallas silver var dessutom i vår direktsändning! Tittar du nästa gång vi sänder?   kallas Silver firas med Fransk silverbrutt     Hellners silver firas tidigt en söndag   Tyvärr har ...

Presentation


Alx är en helt vanlig kille med vardagliga problem. Följ hans...eskapader!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ser mer i Alx Blogg?
 Mer inlägg!
 Naket!
 Tuborg!
 Vad hände med podcasten?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards