Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Alexander Sjöstrand - 17 maj 2010 20:33

Än en gång..Välkommen.

Du som är trogen Alx-blogg-läsare har hört det innan. Tänkte det var dags att dumpa alla fjuniga tonårsbloggande och starta ett halvseriöst försök att blogga "på-riktigt-och-inte-för-något-stort-evengemang-skull".


Mitt förhoppning är inte att bli nya kissie(Vill inte ha sådana bröst) utan bara att du som läser bloggen skall få dig ett skratt eller två.


Lite recap..

  • Hade blogg om vasaloppet
  • Lyckades samla in 6 papp och åkte i overall
  • Genomförde Vasaloppet
  • Började blogga om Vätternrundan
  • hitta ingen cykel
  • D-uppsats kom in i mitt liv
  • Slutade blogga
  • Började blogga
  • Fortfarande ingen cykel

Men idag kom beskedet att jag får gå upp och försvara min magisteruppsats vilket i teorin innebär att man är godkänd. Så jag har tid att blogga igen! Fy jäsiken vad jag har saknat er läsare! Ni är som mjölken i kaffet, ett måste!(om det är röd mjölk)


Egentligen så startade allt mitt bloggande eftersom jag ville hacka ner på det. Jag tycker fortfarande att man kan göra roligare grejer. Men ska du läsa någon blogg, varför inte denna?


Alltså, det är väldigt kort tid kvar till cyklingen och jag har fortfarande ingen cykel:(


 

Alx ritad av Annette. Hon är grymt duktig. Är du som läser någon stor chef för ritningsföretag(?) så anställ henne.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Alx är en helt vanlig kille med vardagliga problem. Följ hans...eskapader!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ser mer i Alx Blogg?
 Mer inlägg!
 Naket!
 Tuborg!
 Vad hände med podcasten?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards