Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

Torra skämt is the shit!

Av Alexander Sjöstrand - 18 maj 2010 17:54

Jag är en person som tycker om att skämta mycket. Jag har ofta olika perioder i mitt liv med olika skämt. Här är några exempel på skämt:


Standardskämt:Lille Assar kom en dag hem från skolan med ett uppsvällt ansikte och ett blått öga.
- Har du nu varit i slagsmål igen!? utbrister mamman.
- Ja.
- Men lilla gubben, har jag inte sagt att du alltid ska räkna till hundra när du blir arg, så att du lugnar dig och slipper hamna i dessa förskräckliga slagsmål?!
- Jo, det gjorde jag också, din dumma kärring! Men se hur den andre killen bankade på mig medan jag stod och räknade!


Din mamma-skämt: -Din mamma är så fet att när hon gick på bio satt hon bredvid alla.


Sjuka skämt:Brorsan och syrran hade sex. Då sade syrran:
- Fan, du är ju bättre än farsan.
- Jag vet. Det sa morsan också.

 

Ingen av ovanstående skämt tycker jag är roliga just nu, de är så..2008. Nä, det som gäller nu är torra skämt! Följande skämt är skitroliga:

 

-Jag var tvungen att avliva min hund.
-Blev han galen?
-Ja, inte fan blev han glad.

 

Vill du höra ett halvsexigt skämt?
-Tre...

 

Två verktyg tittade på TV, en såg.

 

Just nu har jag mycket fritid, kanske ni märker.

 

 

   

   Testkatterna knäcker sig efter att ha hört torrt skämt.

Visste ni att de flesta katter är kriminella förresten? Skall berätta någon dag varför.

 
 
riesling

riesling

18 maj 2010 21:27

Har du inga bättre skämt?
Du verkar smartare än att gilla så billiga skämt?!
Annars så håller jag med - torra skämt is the shit!

http://riesling.bloggplatsen.se

 
Nadja

Nadja

18 maj 2010 23:00

Klockren blogg! :D

http://nadjabrodin.bloggplatsen.se

 
Dina

Dina

19 maj 2010 08:28

Roligt! :-)
Men vaddå så 2008? Skulle dom torra skämten vara nyare? Det där "halvsexiga" skämtet minns jag från det jag var barn, och jag är över 40... ;-)

http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander Sjöstrand - 17 februari 2014 15:46

Nu är det bara en vecka kvar på både semester och OS(   ). Dock har vi mycket roligt att se fram mot nu under veckan och självklar skall vi sända detta. Nu i helgen så var det dåligt med LIve men eftersom Ullareds bredband är byggt på djurhud var säd...

Av Alexander Sjöstrand - 11 februari 2014 20:18

Vilken OS-dag det har varit. Fullt med fantastiska svenska insatser. Curling, hockey, och framför allt skidor. Vilken galen final vi fick se idag. Det firades såklart. Dock har jag väldigt svårt för korkarna.    Imorgon är det äntligen dags! H...

Av Alexander Sjöstrand - 9 februari 2014 16:50

Såhär såg det ut när vi firade silver i helgen. kallas silver var dessutom i vår direktsändning! Tittar du nästa gång vi sänder?   kallas Silver firas med Fransk silverbrutt     Hellners silver firas tidigt en söndag   Tyvärr har ...

Presentation


Alx är en helt vanlig kille med vardagliga problem. Följ hans...eskapader!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ser mer i Alx Blogg?
 Mer inlägg!
 Naket!
 Tuborg!
 Vad hände med podcasten?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards