Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Alexander Sjöstrand - 7 juni 2010 23:14



Det är dags för mig att gissa vilken låt som kommer bli årets sommarplåga. Jag tror att Robyn "Dancing on my own" kommer att vara den låten som kommer att eka mest i svenskarnas öron. Tycker jag brukar vara duktig på att gissa sommarplågor. Förra året var  jag ute redan i Mars/April och gissade på Rap Das Armas. Tycker fortfarande den låten är en sommarplåga.

Bakade med flickvännen i veckan och det var första gången vi bakade. Vi är inga bagare någon av oss, men eftersom vi hade lite för oss så satsade vi på att göra Kanelbullar. Tydligen har vi helt olika åsikter när det gäller att baka eftersom det slutade i mjölkrig. Men några bullar blev det allt.

Det är rätt äckligt att åka tåg ibland, iaf på mkorgonen. Då får man se hur människor av olika slag sover när de sitter upprätt. FOlk som sover i sätena har i nio fall av tio öppen mun, vilket också oftast tillkommer saliv som rinner utför munnen. Det är rätt roligt när konduktören ropar ut nästa station i 134 decinbel och personer som dreglar och sover, vaknar och inser själv hur äckliga de är.

Annat djur som sover stående är hästar. Tror typ de låser sina ben när de skall sova. Why? varför inte lägga sig ner som resten av världen? Det har säkert med att de skall kunna fly snabbt, men nu är det liksom år 2010. Det finns inga lejon i Sverige. Någon borde berätta detta för hästarna så de kan sova i lugn och ro. Kanske skall ringa mannen som kan prata med hästar? Har inte sett den filmen men titeln låter ju inte så jäkla spännande.
"Jag kan prata med hästar!"
"Big deal, jag kan prata med din mamma!"

Presentation


Alx är en helt vanlig kille med vardagliga problem. Följ hans...eskapader!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ser mer i Alx Blogg?
 Mer inlägg!
 Naket!
 Tuborg!
 Vad hände med podcasten?

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards