Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Alexander Sjöstrand - 12 juni 2010 17:42

Fick ett märkligt e-mail idag.

"Käre Alexander
Jag är en helt vanlig internetanvändare som har fattat tycke för din blogg. Det är förundrande hur dina inlägg kan få mig att le på smilbanden. Jag hoppas du fortsätter att skriva fler roliga inlägg till din blogg.

Nu till mitt ärende. Den senaste tiden har saknanden av nya inlägg varit påfallande. Det är med min största sorg jag nu måste be dig snällt men allvarligt, att du skärper dig. Det är med största vikt att du nu tar tag i ditt bloggande och är konsekvent med dina inlägg.Speciellt är jag besviken med att din "topplista" aldrig uppdateras.

Jag talar nog för alla läsare när jag försöker förmedla den känsla av besvikelse när jag möts av din ouppdaterade blogg. Denna besvikelse har nu spritt sig till min familj, som förövrigt också läser din blogg. Min äldste dotter har sådan ångest att hon nu funderar på att ställa in sitt stundande bröllop. Eftersom jag i vardagliga människors ögon är en högt uppskattad person, har jag inte råd att riskera mitt eller min familj rykte.

Jag hoppas du förstår mitt allvaret med mitt brev. Min poäng är tydlig, blogga eller bli deporterad.

Med vänliga hälsningar
Hans majestät kungliga höghet
Karl "Kungen" Gustaf"

Ok, jag fattar, jag skall försöka bättra mig.

P.s
Egentligen var det en polare som sa "Alx, har du lagt ner din blogg eller?" d.s


 

Kungen är sur.

Presentation


Alx är en helt vanlig kille med vardagliga problem. Följ hans...eskapader!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ser mer i Alx Blogg?
 Mer inlägg!
 Naket!
 Tuborg!
 Vad hände med podcasten?

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards