Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Alexander Sjöstrand - 9 juni 2010 19:32

Med att fixa skatteåterbäring that is. Ni som skattejämkar vet inte va ni missar. Varje år får vi andra en present innehållande en klumpsumma pengar. Klumpsummor är fan livets mening. Med oväntade klumpsummor kan du köpa de drömmar du längtat efter så länge, ex LED-tv eller ny PS3.


För min del blir det första jag gör att gå till mataffären och inhandla oboy!

Har..längtat..så..efter..chokladmjölk..*glädjetåra
r*


Har påbörjat min träning inför midnattsloppet. Springer varje dag till jobbet för att sedan vid passets slut springa hem igen. Totalt 9 Km per dag. Sparar pengar samtidigt som kroppen får endorfiner. Våga vägra buss/bil/flygplan! Spring/cykla/kryp till jobbet istället, det tjänar alla på(inte bensinmackarna).


Nu jäklar skall ni få höra, har blivit erbjuden att få recensera filmer på filmbloggen Filmkritikerna. De insåg väl att de inte kunde konkurrera med min blogg och bestämde sig för att muta mig vilket fungerar utmärkt. Håll utkik på den bloggen.


Senare ikväll, en ny film på topplistan.

Presentation


Alx är en helt vanlig kille med vardagliga problem. Följ hans...eskapader!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ser mer i Alx Blogg?
 Mer inlägg!
 Naket!
 Tuborg!
 Vad hände med podcasten?

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards